zondag 1 november 2020

Digitale AAV op 30 november 2020

Het is een tijdje stil geweest met nieuwsbrieven en berichten op de website vanuit de afdeling. Maar de komende tijd willen we jullie weer graag met meer regelmaat op de hoogte brengen van wat speelt in de afdeling. En dat zal ook nodig zijn, want er staat een hoop te gebeuren. We bewegen gestaag naar de volgende gemeenteraadsverkiezingen van 2022 en daar willen we graag een goed resultaat boeken. Daar hebben we ieders hulp hard bij nodig. Onderaan deze nieuwsbrief lees je hoe je het bestuur of de fractie kunt bereiken als je wilt meehelpen om een krachtig D66 in De Bilt te laten zien en horen!

De belangrijke aanzet daartoe zullen we ook zetten in de aankomende AAV. In voorjaar hebben we nog moeten besluiten de fysieke AAV over te slaan in verband met de Corona crisis. En nog steeds voorkomt het virus dat we elkaar op locatie kunnen treffen. Maar inmiddels zijn we met zijn allen steeds meer gewend aan digitale bijeenkomsten en we hebben dan ook besloten de AAV voor het eerst in digitale vorm te houden. Dat gaan we de komende weken goed voorbereiden, dus houdt deze nieuwsbrief in de gaten en zet in ieder geval vast de datum 30 november 2020 om 20:00 uur in je agenda en meldt je aan via onderstaande button!

Concept Agenda AAV dd 30 november 2020
Notulen AAV dd 4 november 2019
Standaard Afdelingsreglement

Meld je hier aan voor de Digitale AAV van dd 30 november 2020, dan stuur ik je op de dag van de AAV de ZOOM-link toe om te kunnen deelnemen.

René Frankena
Afdelingsvoorzitter D66 De Bilt